Hallo, Besucher der Thread wurde 2,7k aufgerufen und enthält 2 Antworten

letzter Beitrag von Oberfeld_Steiner am

Battlefield V: Termine für zweites Januar Update, der vollständige Changelog und neues Fahrzeug kommt ins Spiel

  • Bitte melden Sie sich an, um dieses Bild zu sehen.



    Nach dem ersten Battlefield V Update Anfang Januar erhalten wir mit der morgigen Veröffentlichung des zweiten Battlefield V Januar Updates ein neues Fahrzeug. Konkret handelt es sich um das Sturmgeschütz IV, ein Panzer mit Sturmgeschützaufbau der Achse, welcher ideal für die Selbstverteidigung und kleinere Angriffe ausgelegt ist. Sein Hauptmerkmal ist die obere Schützenposition und ein schwenkbarer MG-Turm, der sicher aus dem inneren bedient werden kann.



    Um das Sturmgeschütz IV freizuschalten, müsst ihr die wöchentliche Herausforderung des dritten Tides of War Events von Kapitel 2: Blitzeinschlag abschließen. Die Mission beginnt ab dem 14. Februar 2019.



    Außerdem enthält das Update Neuerungen rund um das Übungsgelände, zahlreiche Verbesserungen an der Panzersturm-Karte, diverse Fixes, Anpassungen und vieles mehr. Darüber hinaus hat DICE einige Änderungen auf Basis des Feedbacks und der gemeldeten Probleme durch die Battlefield Community vorgenommen und das Update somit zu einem großen Meilenstein gemacht, der viele Probleme löst.


    Update-Termine 29. Januar 2019



    Das Update wird auf eurer Plattform ab folgender Uhrzeit (deutsche Zeit) verfügbar sein: PC: 29. Januar 2019 – 10:00 UhrPlaystation 4: 29. Januar 2019 – 11:00 UhrXbox One: 29. Januar 2019 – 12:00 Uhr

    Downloadgrößen

    Um das Update für Battlefield V herunterzuladen, benötigt ihr folgenden Speicherplatz auf eurem PC oder eurer Konsole. PC: 4.05 Gigabyte (Downloadzeit @ VDSL 25: 21 Minuten und 36 Sekunden)PS4: 2.39 Gigabyte (Downloadzeit @ VDSL 25: 12 Minuten und 45 Sekunden)Xbox One: – Gigabyte

    Das vollständige Changelog zum zweiten Battlefield V Januar Update findet ihr samt einiger Erklärungsvideos nachfolgend. Alternativ könnt ihr auch das Bitte melden Sie sich an, um diesen Link zu sehen. nachlesen.



    Download-Lotto

    Wer die Downloadgröße des Battlefield V Updates am PC errät, oder am nächsten dran ist, bekommt ein Battlefield V Gamescom Dogtag. Das Dogtag beinhaltet ein physikalisches Battlefield V Gamescom Dogtag, samt Ingame Code zum digitalen einlösen. Teilnahmeschluss ist der 29.01.2019 – 09:30 Uhr.


    Die Bearbeitung des Kommentars ist nicht erlaubt und wird protokolliert. Die doppelte Teilnahme ist ebenfalls nicht erlaubt. Teilnahmeschluss: 29.01.2019 – 09:30 Uhr.


    Battlefield V Update Changelog – 29.01.2019

    New Vehicle – Sturmgeschutz IV

    The StuG IV’s low silhouette makes it great for ambush tactics, and the turretless design makes it less vulnerable to enemy tanks. Not having a turret is a bit of a drawback of course. StuG IV drivers have to align the hull of their tank in the direction of the enemy, in order to overcome the limited movement of their main cannon.

    The StuG IV is well equipped for self-defense, having both a top gunner position and a remotely controlled machinegun turret that can be operated by a passenger safely from within the tank. The Specialization tree for the StuG IV provides further options for improving the survivability and the anti-infantry capabilities of the tank, for those drivers who want to get into the thick of the action. Or alternatively, drivers might want to go for a longer barrel and armor-piercing shells, to achieve much improved shell velocity and long-distance anti-tank capabilities.



    Bitte melden Sie sich an, um dieses Bild zu sehen.


    Practice Range Improvements and Features

    Gadget practice: Practice shooting the Panzerfaust and other gadgets against stationary and moving targets.Skeet shooting: Improve your accuracy in the skeet shooting arena with various difficulty levels.Grenade practice: Learn how to accurately toss grenades at randomly spawning barrels. Again, with different levels of difficultyBullet drop: Various modes will now offer you the ability to toggle bullet drop, a visualization of where your bullets will land.Updated initial spawn positions to suit players wanting to go to the open range more quickly. Various bug fixes relating to previous content.Open range mini modes now feature, one-star, two-star, and three-star Practice Range ribbons that can be obtained by scoring streaks in easy, normal, and hard, respectively.Practice Range ribbons can be viewed, in the scoreboard for solo play or co-op play separately.



    Soldier Fixes and Tweaks

    The volume attenuation of third-person footsteps over distance has been increased. It is now at a point between the original shipped value and the previous update. At 25m from the player, the footstep volume will now drop to 28% (11dB drop) of the volume heard when
    compared to someone next to the player. This compares with a previous update value of 71% (3dB drop), and an original shipped value of 10% (20dB drop).Footstep sounds on snow have had their perceived volume reduced slightly.Fixed a bug where players were unable to redeploy if they had been killed by Dynamite and then almost got revived by a medic.Made multiple bipod deploy detection improvements on different surfaces that would previously be ignored or tend to easily not connect.Transitioning to prone is no longer possible if there is not enough space to fit the player. This means that players will no longer attempt to prone if there isn’t enough space to begin with. The feature is currently missing messaging that will come into a later patch.Fixed an issue where it wouldn’t be possible to damage players performing a high vault.Increased the minimum vault height when players are moving forward with a minimum forward velocity of 1m/s. This improvement will reduce situations where players will vault over small height obstacles (rubble etc.) instead of simply jumping.General vaulting improvements.Players are no longer vaulting stairs when trying to jump while running.Added a faster ledge-grab animation that can be triggered when falling for a short duration.Improved the slow ledge-grab animation to make it less jarring.Made the detection of ledge grab continuous when pressing and holding the vault key while falling. Mashing buttons is no longer required to grab a ledge while falling.Improved tracking of enemy soldiers by reducing the leaning on turns and sharp direction changes animation. This will keep the soldier’s upper body steadier and bring more consistency to combat (mostly with rifles and pistol poses).Fixed an issue where the enemy soldier’s head would be turning towards the wrong direction when some nearby events would be playing, creating situations where players could feel like they got killed by players not looking at them.Fixed an issue where the transition between killcard and bleed out would be delayed for a minimum of three seconds.Fixed an issue where the revive icons seen above downed friendlies would not deplete preventing players from understanding the time left for a revive.



    Bitte melden Sie sich an, um dieses Medienelement zu sehen.




  • Dieses Thema enthält 2 weitere Beiträge, die nur für registrierte Benutzer sichtbar sind, bitte melden Sie sich an um diese lesen zu können.